Анулиране и презаверка

Този документ е част от Общите условия на busexpress.bg.

За съжаление не можем да ви предложим общи условия за анулиране и презаверка за всички автобусни првозвачи. Някой от тях се различават от нашите условия. За това по-долу в текста ще намерите първо нашите стандaртни условия за анулиране и презаверка а след това и условията на следните фирми:

ЮНИОН ИВКОНИ, АРДА ТУР, ЕКОЛАЙНС, РАДИНА ВИП, ИЛИАС ТРАВЕЛ, МАКСИ ТУР ВАРНА / АЛБА-СЕРВИС, ОМЕГА ГРУП 84, ТРАНС 6, СТРУМА 11 / СКАПТОПАРА 5, ВИТОША-ЕКСПРЕС.

На всички закупени от нас билети ще намерите отпечатани условията за анулиране и презаверка на превозвача който сте избрали.

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи на страницата на Уебсайта и по телефона, не по-късно от 1 час преди отпътуване от съответната спирка (при настъпили форсмажорни обстоятелства, само по телефона). За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет.
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да фиксират дата и час на двупосочен отворен билет – единствено и само при наличие на свободни места за желаните дата и час. Фиксирането може да се осъществи на Уебсайта и по телефона, не по-късно от 1 час преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет.
  3. Да се откаже от пътуването при следните условия:
    1. За анулация до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. За анулация от 24 до 12 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 30% от стойността на билета.
    3. За анулация от 12 до 1 час преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    4. За анулация по-малко от 1 час преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    5. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    6. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 1 лв. за услугата.
  4. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  5. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  6. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***ЮНИОН ИВКОНИ***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез страницата на busexpress.bg имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи по телефон или във всяко бюро на превозвача, не по-късно от 1 час преди отпътуване от съответната спирка или до 10 минути след отпътуване от съответната спирка (при настъпили форсмажорни обстоятелства). За целта Клиентът трябва да представи номера на резервационния талон.
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откаже от пътуване в рамките на България при следните условия:
    1. За анулация до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. За анулация от 24 до 12 часа преди отпътуване от съответната спирка - КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    3. За анулация от 12 до 1 час преди отпътуване от съответната спирка - КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 30% от стойността на билета.
    4. За анулация по-малко от 1 час преди отпътуване и 10 мин след отпътуване от съответната спирка - КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    5. Повече от 10 мин. след отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА
    6. Билети от категория X, Y и Z не подлежат на презаверка и анулация.
    7. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 1 лв. за услугата.
  3. Да се откаже от пътуване в чужбина при следните условия:
    1. За анулация до 48 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. За анулация от 48 до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка - КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    3. За анулация от 24 до 1 час преди отпътуване от съответната спирка - КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 30% от стойността на билета.
    4. За анулация по-малко от 1 час преди отпътуване и 10 мин след отпътуване от съответната спирка - КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    5. Повече от 10 мин. след отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА
    6. Билети от категория X, Y и Z не подлежат на презаверка и анулация.
    7. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 1 лв. за услугата.
  4. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  5. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  6. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

 

***AРДА ТУР***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез страницата на busexpress.bg имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи по телефона, не по-късно от 1 ден преди отпътуване от съответната спирка. За времето от 1-ви декември до 10-ти януари и от 15-ти юни до 15-ти септември промяната става поне 3 дни преди датата на пътуване. За целта Клиентът трябва да представи номера на резервационния талон.
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откаже от пътуването при следните условия:
    1. За анулация до 72 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 20% от стойността на билета.
    2. За анулация от 72 до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    3. За анулация по-малко от 24 часа преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    4. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    5. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 1 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***ЕКОЛАЙНС***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи на страницата на Уебсайта и по телефона, не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка (при настъпили форсмажорни обстоятелства, само по телефона). За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет.
    1. При презаверка до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откаже от пътуването при следните условия:
    1. За анулация до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 20% от стойността на билета.
    2. За анулация от 24 до 1 час преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    3. За анулация по-малко от 1 час преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    4. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    5. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 1 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***РАДИНА ВИП***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи на страницата на Уебсайта и по телефона, не по-късно от 1 час преди отпътуване от съответната спирка (при настъпили форсмажорни обстоятелства, само по телефона). За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет.
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откаже от пътуването при следните условия:
    1. За анулация до 72 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация от 72 до 24 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    3. За анулация по-малко от 24 часa преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    4. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    5. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 1 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***ИЛИАС ТРАВЕЛ***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи на страницата на Уебсайта и по телефона, не по-късно от 1 час преди отпътуване от съответната спирка (при настъпили форсмажорни обстоятелства, само по телефона). За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет.
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откаже от пътуването при следните условия:
    1. За анулация до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    2. За анулация по-малко от 24 часa преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    3. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    4. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 1 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***МАКСИ ТУР ВАРНА / АЛБА-СЕРВИС***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи на страницата на Уебсайта и по телефона, не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка (при настъпили форсмажорни обстоятелства, само по телефона). За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет.
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откаже от пътуването при следните условия:
    1. За анулация до 72 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 15% от стойността на билета.
    2. За анулация от 72 до 48 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 20% от стойността на билета.
    3. За анулация от 48 до 24 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    4. За анулация по-малко от 24 часa преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    5. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    6. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 1 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.


***ОМЕГА ГРУП 84***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи на страницата на Уебсайта и по телефона, не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка (при настъпили форсмажорни обстоятелства, само по телефона). За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет.
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откаже от пътуването при следните условия:
    1. За анулация до 72 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация от 72 до 24 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    3. За анулация по-малко от 24 часa преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    4. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    5. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 1 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

 

***ТРАНС 6***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи на страницата на Уебсайта и по телефона, не по-късно от 1 час преди отпътуване от съответната спирка (при настъпили форсмажорни обстоятелства, само по телефона). За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет.
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откаже от пътуването при следните условия:
    1. За анулация до 6 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация по-малко от 6 часa преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 30% от стойността на билета.
    3. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    4. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 1 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

 

***СТРУМА 11 / СКАПТОПАРА 5***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи на каса на "Струма 11" ООД или по телефона на +359 73 83 13 12 / +359 878 940 132, не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка (при настъпили форсмажорни обстоятелства, само по телефона). За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет.
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откаже от пътуването при следните условия:
    1. За анулация до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация от 24 до 12 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 30% от стойността на билета.
    3. За анулация от 12 до 1 час преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    4. За анулация по-малко от 1 час преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    5. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    6. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 1 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

 

***ВИТОША-ЕКСПРЕС***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи на страницата на Уебсайта и на ел. поща, не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет.
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откаже от пътуването при следните условия:
    1. За анулация до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. За анулация от 24 до 12 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 30% от стойността на билета.
    3. За анулация от 12 до 1 час преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    4. За анулация по-малко от 1 час преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    5. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    6. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 1 лв. за услугата.

  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.
×
Знаем, че понякога възникват и непредвидени ситуации. Затова ви даваме възможността бързо и лесно да откажете или превалидирате вашия билет.

Преди да продължиш, прочети Условията за анулиране и презаверка.

Откажи билет