Анулиране и презаверка

Този документ е част от Общите условия на busexpress.bg.

За съжаление не можем да ви предложим еднакви общи условия за анулиране и презаверка за всички автобусни првозвачи. Някой от тях се различават от нашите условия. За това по-долу в текста ще намерите първо нашите стандaртни условия за анулиране и презаверка а след това и условията на следните фирми:

ЮНИОН ИВКОНИ, АРДА ТУР, ЕКОЛАЙНС, РАДИНА ВИП, VIB BULGARIA / СНЕИК 2013 ЕООД, ИЛИАС ТРАВЕЛ, ТУРИСТ СЕРВИЗ ХОЛДИНГ, МАКСИ ТУР ВАРНА / АЛБА-СЕРВИС, ОМЕГА ГРУП 84, АМИГОС БУС, СТРУМА 11 / СКАПТОПАРА 5, ПОПОВ ГМ, ВИТОША-ЕКСПРЕС, ПЛАНЕТА ТРАНС, ОПТ ГАБРОВО, ГЛОБАЛ БИОМЕТ, ТРАВЕНТУРИЯ, ТРАНС 6, МАТПУ, ТРАНСКОП, Ниш-Експрес, М-БУС, ХУНТУР, ПЕГАСУС ГРУП, ЛЮКС ЙОНДЖА ТУРИЗЪМ.

На всички закупени от нас билети ще намерите отпечатани условията за анулиране и презаверка на превозвача който сте избрали.

Нашите условия за анулиране и презаверка

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация по-малко от 24 часа преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 70% от стойността на билета.
    3. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    4. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***ЮНИОН ИВКОНИ***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез страницата на busexpress.bg имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи на ел. поща support@busexpress.com или във всяко бюро на превозвача , не по-късно от 1 час преди отпътуване от съответната спирка. При настъпили форсмажорни обстоятелстваили до 10 минути след отпътуване от съответната спирка само в бюрата на превозвача. За целта Клиентът трябва да представи номера на резервационния талон. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка на пътуване в рамките на България КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването в рамките на България на ел. поща support@busexpress.com или във всяко бюро на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. За анулация от 24 до 12 часа преди отпътуване от съответната спирка - КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    3. За анулация от 12 до 1 час преди отпътуване от съответната спирка - КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 30% от стойността на билета.
    4. За анулация по-малко от 1 час преди отпътуване от съответната спирка - КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    5. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА
    6. Билети от категория X, Y и Z не подлежат на презаверка и анулация.
    7. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Да се откажат от пътуването в чужбина на ел. поща support@busexpress.com или във всяко бюро на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 48 часа преди отпътуване от съответната спирка - КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация от 48 до 1 час преди отпътуване от съответната спирка - КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 30% от стойността на билета.
    3. За анулация по-малко от 1 час преди отпътуване от съответната спирка - КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    4. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА
    5. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  4. Да презаверят пътуването в чужбина на ел. поща support@busexpress.com или във всяко бюро на превозвача. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За презаверка до 48 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. За презаверка от 48 до 1 часа преди отпътуване от съответната спирка - КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    3. За презаверка по-малко от 1 час преди отпътуване от съответната спирка - КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 20% от стойността на билета.
    4. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА
  5. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  6. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  7. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***АРДА ТУР***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез страницата на busexpress.bg имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 1 ден преди отпътуване от съответната спирка. За времето от 1-ви декември до 10-ти януари и от 15-ти юни до 15-ти септември промяната става поне 3 дни преди датата на пътуване. За целта Клиентът трябва да представи номера на резервационния талон. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 72 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 20% от стойността на билета.
    2. За анулация от 72 до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    3. За анулация по-малко от 24 часа преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    4. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    5. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***ЕКОЛАЙНС***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 20% от стойността на билета.
    2. За анулация от 24 до 1 час преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    3. За анулация по-малко от 1 час преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    4. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    5. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***РАДИНА ВИП, VIB BULGARIA / СНЕИК 2013 ЕООД***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 72 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация от 72 до 24 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    3. За анулация по-малко от 24 часa преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    4. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    5. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***ИЛИАС ТРАВЕЛ, ТУРИСТ СЕРВИЗ ХОЛДИНГ***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    2. За анулация по-малко от 24 часa преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    3. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    4. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***МАКСИ ТУР ВАРНА / АЛБА-СЕРВИС***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 72 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 15% от стойността на билета.
    2. За анулация от 72 до 48 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 20% от стойността на билета.
    3. За анулация от 48 до 24 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    4. За анулация по-малко от 24 часa преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    5. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    6. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***ОМЕГА ГРУП 84, АМИГОС БУС***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 72 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация от 72 до 24 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    3. За анулация по-малко от 24 часa преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    4. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    5. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***СТРУМА 11 / СКАПТОПАРА 5***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя или на ел. поща support@busexpress.com не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта или на ел. поща support@busexpress.com. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация от 24 до 12 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 30% от стойността на билета.
    3. За анулация от 12 до 6 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    4. За анулация по-малко от 6 часa преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    5. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    6. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***ПОПОВ ГМ***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя или на ел. поща support@busexpress.com не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта или на ел. поща support@busexpress.com. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация от 24 до 12 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 30% от стойността на билета.
    3. За анулация от 12 до 1 час преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    4. За анулация по-малко от 1 час преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    5. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    6. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***ВИТОША-ЕКСПРЕС***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 72 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация от 72 до 24 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    3. За анулация по-малко от 24 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    4. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    5. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

 

***ПЛАНЕТА ТРАНС***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 96 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация от 96 до 72 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 20% от стойността на билета.
    3. За анулация от 72 до 48 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 30% от стойността на билета.
    4. За анулация от 48 до 24 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 40% от стойността на билета.
    5. За анулация от 24 до 1 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    6. За анулация по-малко от 1 час преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    7. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    8. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

 

***ОПТ ГАБРОВО***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. За анулация от 24 до 12 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    3. За анулация от 12 до 1 час преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 30% от стойността на билета.
    4. За анулация по-малко от 1 час преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    5. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    6. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

 

***БИОМЕТ***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 24 часa преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 72 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация от 72 до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    3. За анулация по-малко от 24 часа преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    4. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    5. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***ТРАВЕНТУРИЯ***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи единствено и само при предварително  запитване на info@traventuria.com и получено писмено съгласие (чрез e-mail от info@traventuria.com) от Травентурия ООД, не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет.
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на ел. поща support@busexpress.com или на ел. поща на превозвача Травентурия ООД - info@traventuria.com. За получени заявления за анулация на ел. поща support@busexpress.com извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 72 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация от 72 до 24 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    3. За анулация по-малко от 24 часa преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    4. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    5. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.

***ТРАНС 6, М-БУС***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация от 24 до 1 час преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 15% от стойността на билета.
    3. За анулация по-малко от 1 час преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    4. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    5. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***МАТПУ, ТРАНСКОП, Ниш-Експрес***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 6 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация по-малко от 6 часа преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 30% от стойността на билета.
    3. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    4. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***ХУНТУР***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 24 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 10% от стойността на билета.
    2. За анулация по-малко от 24 часа преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 70% от стойността на билета.
    3. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    4. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***ПЕГАСУС ГРУП***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За презаверката на билета се заплаща такса от 2 (два) лева.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 72 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 25% от стойността на билета.
    2. За анулация от 72 до 24 часa преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    3. За анулация по-малко от 24 часa преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 100% от стойността на билета.
    4. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    5. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.

***ЛЮКС ЙОНДЖА ТУРИЗЪМ***

Клиенти, закупили автобусни билети чрез Уебсайта за пътуване с автобус имат право:

  1. Да променят датата и часа на пътуване – единствено и само при наличие на свободни места за желаните нови дата и час. Промяната може да се осъществи от профила на потребителя, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача не по-късно от 24 часа преди отпътуване от съответната спирка. За целта Клиентът трябва да представи номера на електронния билет. За получени заявления за презаверка на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде презаверен с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. При презаверка КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. Допуска се само една презаверка на билет.
  2. Да се откажат от пътуването на страницата на Уебсайта, на ел. поща support@busexpress.com или на касите на превозвача. За получени заявления за анулация на ел. поща извън работното ни време, се счита, че билетът ще бъде анулиран с началото на следващия работен ден при следните условия:
    1. За анулация до 12 часа преди отпътуване от съответната спирка – КЛИЕНТЪТ не дължи неустойка.
    2. За анулация по-малко от 12 часа преди отпътуване – КЛИЕНТЪТ дължи неустойка в размер на 50% от стойността на билета.
    3. След отпътуване от съответната спирка – билетът се счита за използван и не се възстановяват суми на КЛИЕНТА.
    4. Във всички случаи клиентът поема разноските по банковите транзакции както и дължи такса от 2 лв. за услугата.
  3. Презаверен билет не подлежи на анулация.
  4. Двупосочен билет се разглежда като едно цяло. При използвана първа посока от билета, втората може да бъде само презаверена, според Условията за презаверка.
  5. При отказ от пътуване, сумата за билет, закупен чрез online системата ще бъде възстановена по банков път, съобразно Условията за отказ от пътуване и анулация.
×
Знаем, че понякога възникват и непредвидени ситуации. Затова ви даваме възможността бързо и лесно да откажете или превалидирате вашия билет.

Преди да продължиш, прочети Условията за анулиране и презаверка.

Откажи билет